فرم استعلام قیمت
احتراما با عنایت به اینکه مرکز در نظر دارد برای چاپ فرم بیمارستانی خود اقدام به خرید از شرکتها یا چاپخانه های محترم نماید لذا لازم است نسبت به ارائه قیمت طبق جدول ذیل اقدام نموده و سپس بصورت کتبی در پاکتی ممهور و سربسته تا ساعت ۱۴ روز چهار شنبه مورخه ۹۷/۰۹/۰۷جهت بررسی به واحد دبیر خانه مرکز تحویل نمائید.
ماده یک موضوع قرارداد به شرح جدول ذیل میباشد
ردیف | شرح عملیات | قیمت واحد هر برگ (ریال ) |
1 | کلیه اندازه ای A4 تک رویه | |
2 | کلیه اندازه ای A4 دو رویه | |
3 | کلیه اندازه ای A4 زیر رنگی | |
4 | کلیه اندازه ای A5 | |
5 | برگ سرم | |
6 | کارت مشخصات بیماران بستری | |
7 | پاکت ملخی | |
8 | پاکت 36*45 نخودی | |
9 | پاکت 36*36 نخودی 20000 | |
10 | پاکت 30*24 نخودی | |
11 | پاکت رنگی بزرگ سی تی اسکن | |
12 | سر نسخه | |
13 | برگ شرح حال | |
14 | برگ GCS | |
15 | برگ دستورات پزشک | |
16 | برگ دستورات پزشک اورژانس | |
- : در خصوص چاپ و هزینه سایر موارد و برگه های اداری در طول مدت تفاهم نامه ، قیمت و برآورد هزینه طبق توافق طرفین خواهد بود.
- قیمت پیشنهادی با لحاظ مالیات مربوطه خواهد بود.
- ارائه فاکتور رسمی از طرف شرکت الزامی میباشد.
- تحویل درخواستها مرکز در اسرع وقت باید صورت گیرد.
- فرمهای درخواستی طبق نمونه ارسالی از مرکز باید باشند.
- در صورت عدم همکاری در هر مرحله بصورت کتبی یک ماه قبل از طرف شرکت اعلام گردد.
- باز پرداخت طبق سنوات بدهی پرداخت خواهد شد .
-
شرکت کنندگان می بایست جهت شرکت بابت سپرده شرکت در استعلام مبلغ 30000000 ریال به حساب شماره 0102056435002 نزد بانک صادرات شعبه قره باغیها با شناسه ملی 14004858574 به کد شناسه واریز 910111363 به نام دانشگاه علوم پزشکی تبریز واریز نمایند و همراه فرم استعلام در پاکت قرار داده و به واحد دبیرخانه تحویل نمایند .
احتراما شرکت/فروشگاه ................به نمایندگی ..............قیمت پیشنهادی خود را طی جدول فوق الذکر اعلام نموده و متعهد به اجرای آن می باشم .
مهر و امضاء