نام و نام خانوادگی | سمت | شماره تماس |
عزت اله شفیعی | مسئول تدارکات | 041-35498417 |
مهدی صادقی | کارپرداز خرید دارو و تجهیزات اموالی پزشکی و تعمیرات | 041-35498210 |
محمد انصاری | کارپرداز مواد مصرفی غیرپزشکی و اسناد هزینه | 041-35498411 |
رامین تقی زاده | کارپرداز عمران و تاسیسات | 041-35498444 |
محمدرضا شهریاری | کارپرداز | 041-35498475 |
شرح وظایف واحد تدارکات :
-جمع آوری و بررسی اطلاعات مربوط به قیمت کالاها و خدمات، کالاهای انحصاری و محصولات داخلی و تعیین بهای آ نها.
-برنامه ریزی و اقدام نسبت به توزیع کالاها و اموال خریداری شده موجود بر اساس خریدهای صورت گرفته مرکز.
- اتخاذ تدابیر لازم در خصوص خرید یا فروش کالاها و ملزومات موردنیاز مرکز بر اساس مقررات حاکم و جاری.
-هماهنگی جهت حمل و تحویل اجناس خریداری شده به انبار در مقابل اخذ رسید و قبض انبار.
-همکاری در تهیه قراردادهای مربوط به خرید کالا و خدمات.
-همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آیین نامه ها و دستورالعم لهای انبارداری، خرید و تدارکات در مجموعه موسسه.
-بررسی و کنترل وضعیت قیمت کالاهای موردنیاز و موجود در بازار.
-پیگیری و کنترل امور مربوط به تنظیم اسناد اقلام خریداری شده طبق دستورالعمل و قانون مالی معاملاتی دانشگاه و تحویل اسناد به امور مالی جهت تسویه حساب.
-کنترل و نظارت بر انبارداری کالاهای خریداری شده و انجام کلیه مراحل تحویل کالا به انبار و ثبت و نگهداری اسناد مربوطه.
-اعمال نظارت عالیه بر خریدهای کلان واحدهای تابعه و ارائه گزار شهای دور های به مقامات و مسئولین مربوطه.
- استعلام و تهیه پیش فاکتور از شرکتهای عرضه کننده کالا و خدمات موردنیاز.
-پیگیری و تهیه مدارک و مستندات خرید و ثبت سفارش.
-گردآوری آمار و اطلاعات و گزار شهای تخصصی پیرامون کلیه فعالیتهای تدارکاتی، تجزیه وتحلیل آن و ارائه گزارشهای تحلیلی و آماری.
-ثبت اطلاعات برگزاری مناقصه ها و مزایده ها در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصه ها.
-انجام امور گمرکی و بیمه و ترخیص کالاهای خریداری شده از خارج کشور.
-انجام کلیه امور تشریفات خریدها اعم از خریدهای داخلی و خارجی.
-انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها و مزایده های دانشگاه.
-خرید کلیه کالاهای ریالی و ارزی )اعم از مصرفی و غیر مصرفی( درخواستی سازمان / موسسه.
-پیگیری تأمین منابع ارزی موردنیاز موسسه جهت خرید تجهیزات و ملزومات خارجی.
-پیگیری تأمین و تخصیص ارز جهت خریدهای خارجی با نظر مسئولین ذیربط.
-پیگیری انجام امور خریدهای خارجی از مرحله تخصیص ارز تا ترخیص کالا و تحویل به متقاضی.
-مدیریت خرید و تدارک اقلام، ملزومات و تجهیزات موردنیاز در دفتر مرکزی.
-انجام امور مرتبط جهت سفرهای داخلی و خارجی مسئولین و مدیران موسسه ازجمله تهیه بلیت، ویزا، پاسپورت، اقامت و امثالهم با هماهنگی ادارات مربوطه.
-مکاتبه و مذاکره با شرکتهای عرضه کننده
-ارتباط مؤثر با تولیدکنندگان کالا و شرکتهای عرضه کننده داخلی و خارجی.
-توانایی تحقیق و سنجش بازار بر اساس قیمت، کیفیت، خدمات پشتیبانی و پاسخگویی.
-آماده سازی، نگهداری و به روزرسانی سیستماتیک )به صورت فیزیکال و دیجیتال( تاریخچه و اطلاعات خریدار ی شده، هزینه خرید، دریافتها و نحوه عملکرد محصولات خریدار ی شده.
- طراحی و تدوین بانک اطلاعات تخصصی تأمین کنندگان دارای صلاحیت و توسعه و به هنگام سازی آنها جهت بهره برداری در مؤسسات.
-نظارت بر امور سفارشها ازجمله خرید و ترخیص کالاهای وارده در راستای گشایش اعتبار برابر قوانین مقررات مربوط.
-رسیدگی و بررسی اولیه اسناد هزینه تنظیم شده توسط کارپرداز و تأیید و ارسال آن به حسابدار واحد