رئیس امورمالی مرکز
نام و نام خانوادگی : وحید بررا
شرح وظایف امور مالی
الف: برنامه ريزي، هدايت، هماهنگي و كنترل فعاليتهاي مالي در چهارچوب استانداردهاي حسابداري و حسابرسي و همچنين مقررات و قوانين موجود در آيين نامه و دستور العملهاي مصوب امور مالي
ب: تهيه صورت هاي مالي ساليانه
پ: ايجاد هماهنگي و نظارت بر پرسنل امور مالي براي انجام كليه امور محوله واحد هاي زير مجموعه
کارکنان واحد حسابداری
نام و نام خانوادگی | سمت |
جمشید دوستیان | معاون حسابداری |
توکل باباپور | مسئول دریافت و پرداخت |
فیروز فیروزی | حسابدار |
مسعود راستکار منافی | تایید وصول مستندات و بایگان |
مسئول واحد درآمد نام و نام خانوادگی : زهره حبیبی شرح وظایف واحد درآمد 1)پيگيري و نظارت بر حسن اجراي برنامه HIS (سيستم اطلاع رساني بيمارستاني)
2)تعيين و آموزش منشي بخش هاي مختلف بيمارستاني در جهت ثبت كليه خدمات انجام شده به بيمار و واحد هاي سرپايي و بستري
3)پيگيري در خصوص مطالبات از بيمه ها با جلسات مكرر با سازمان ها و نمايندگان آنها
4)پيگيري در خصوص علل كسورات و شناسايي علل آنها و بازگشت آنها به مسئولين هر بخش در كاهش هر چه بيشتر كسورات
5)تهيه گزارش ماهانه كاركرد پزشكان و پروسيجرها و خدمات انجام شده براي بيماران
6)تهيه گزارش تخفيفات
7)كنترل و نظارت بر به روز كردن قيمت داروها و تجهيزات مصرفي بر اساس قيمت هاي ارائه شده كه در سايت سازمان هاي بيمه گر است .
8)دريافت مابه التفاوت از بيمار در خصوص دارو و لوازم مصرفي كه در تعهد سازمان هاي بيمه گر نمي باشد .
9)برگزاري جلسات آموزش با منشي ها و مددكاري و نمايندگان مقيم بيمه کارشناسان واحد درآمد 1-میثم خدمتی
2-علیرضا دهقان
3-حسن گوزل پور
4-نیر حسن زاده
5-کبری الیاس زاده
6-هادی صادق پور واحد ترخیص مسئول واحد ترخیص نام و نام خانوادگی : شرح وظایف واحد ترخیص
- ارائه اطلاعات مربوط به هزينه بستري بيماران با توجه به نوع عمل و نوع بيمه طرف قرارداد
- ارائه اطلاعات مشاوره اي جهت دريافت معرفي نامه و تطبيق آن با مفاد قراردادهاي بيمه اي فيمابين
- اعلام مبلغ علي الحساب به بيماران جهت واريز به حساب بيمارستان، و تاييد واريزي و جه
- اعلام هزينه هاي بيمار در طول دوران بستري طي برگه هاي استعلام توسط واحد ترخيص
- صدور صورتحساب پس از اعلام ترخيص بيمار و صدوربرگه ترخيص
- ارائه مدارك در پايان هر روز به مدارك پزشكي و ارائه مدارك و گزارشات به دفتر مديريت مالي
کارکنان واحد ترخیص 1-مجتبی حسینی دستک
2-علیرضا فرج زاده
3-محمد رسولی
4-سعید امام دوست واحد صندوق مسئول واحد صندوق نام و نام خانوادگی : رضا عباسی شرح وظایف واحد صندوق
1)دریافت وجه نقد از بیماران
2)تکمیل رسید صندوق سرپایی و بستری
3)محاسبه درآمد نقدی بصورت روزانه
4)جدا کردن رسید صندوق ها و ارسال یک نسخه به واحد درآمد بیمارستان
واحد اموال مسئول واحد اموال نام و نام خانوادگی :
عمران قربانی شرح وظایف واحد اموال · رویت کالاهای خریداری شده وتحویل وتحول کالا با حضور کارپرداز وانبار دار
· تطابق کالا با برگه درخواست،بررسی کالا از نظر صحت،سلامت،صدمه دیدگی ومرغوبیت با حضور کارشناس فنی یا درخواست کننده کالا
· کنترل تعداد قطعات جانبی کالاها از نظر کیفی وکمی
· صدور قبض انباروالصاق برچسب اموال
· کسب اطلاع از جابجایی کالاها وکنترل اموال تحویل شده قبلی از نظرصحت وسلامت در قالب فرم۱۶ هنگام جابجایی کالاهای تحویلی
· تحویل اموال مورد جابجایی به تحویل گیرنده جدیدواخذ امضاهای لازم
· به روز آوری فرم های ۱۶،صورت برداری جدید از اموال تحویلی هر شش ماه یکبار
· تنظیم صورت حسابهای رسیده از روی رسیدهای انبار وثبت مشخصات کامل اموال شامل: کشور سازنده،کارخانه سازنده،مدل،سریال،ابعاد ورنگ
· ارسال صورتحسابهای رسیده هر شش ماه یکبار به مدیریت امور مالی دانشگاه
· پیگیری مغایرتهای احتمالی دراموال شبکه تاحصول نتیجه
· ثبت دفاتر اموال پس از اعلام وصول مبنی بر صحت صورتحسابهای رسیده
· تنظیم سند انتقال اموال خارج شده از واحد وارسال آن به اداره اموال دانشگاه
· تهیه صورت حسابهای فرستاده جهت اداره اموال دانشگاه
· تنظیم فرمهای فروش اموال جهت اداره اموال دانشگاه
· در صورت سرقت اموال،گزارش به مدیر واحدودر صورت کشف، کنترل از نظر سالم بودن وتحویل از اداره آگاهی
· اخذ مجوز خروج برای اموال تعمیری از سوی مدیر مربوطه وکنترل آن پس از برگشت
· اجرای نظام نوین مالی-صورت برداری از کلیه اموال – ثبت درنرم افزار اموال همچنین ثبت کلیه دفاتر اموالی قدیمی وجدید درنرم افزار اموال
· دریافت حواله انبارهای تحویلی به واحد ها از انبار ها – تفکیک وبررسی حواله انبارهای دریافتی وثبت در حساب بدهکاران وکسر از بدهی انبارها