اداره منابع انسانی

 
نام و نام خانوادگی  نیر اسکندری              
سمت  رئیس اداره منابع انسانی 
شماره تماس  041-35498600
مدرک تحصیلی  فوق لیسانس مدیریت دولتی 
سابقه خدمت 25 سال


لیست کارشناسان واحد :
 
نام و نام خانوادگی سمت
ابراهیم وحید مایانی کارگزین
نسرین هاشم پور کارگزین
محمدرضا ولی پور کارگزین و مسئول آمار و مرخصی
حامد پاشازاده مسئول امور دفتری و بایگانی


شرح وظایف اداره  منابع انسانی :
  -برنامه ریزی برای تأمین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان.
- برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی متناسب با ضوابط و شاخصها و استانداردها.
- بررسی و تجزیه وتحلیل قوانین و مقررات حاکم برجذب، نگهداری و ارتقاء منابع انسانی سازمان/ موسسه.
 - تهیه و تدوین معیارها و شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت بر نحوه اجرای آنها.
-نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستورالعملها و آیین نامه های مربوط در راستای سیاستهای ابلاغی.
-اجرای دستورالعمل نظام آموزش کارکنان، تأمین و توزیع نیروی انسانی مشمولین قانون پزشکان و پیراپزشکان و ضریب کا بر اساس دستورالعمل های ابلاغی.
- پیگیری و نظارت در امر استخدام، جذب و به کارگیری کارکنان.
-راهنمایی مراجعین  )هیات علمی و غیر هیات علمی( در زمینه قوانین، مقررات ودستورالعمل ها برحسب وظایف اداره مربوطه.
- رعایت عدالت در جذب، تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی.
 -تشخیص احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه مستخدمین فوت شده.
-اجرا، ارزشیابی و صدور گواهی اشتغال بکار .
- تهیه و تدوین بانک اطلاعات نیروی انسانی اعم از رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی و ...
-نیازسنجی منابع انسانی، پیگیری و اخذ مجوز استخدامی.
 -صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق ومزایا، مأموریت آموزشی ترفیع، انتصابات، اضافه کار و سایر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری.
- تهیه و تنظیم و اجرای خدمات آماری مربوط به منابع انسانی و موردنیاز موسسه و نظارت بر حسن اجرای آن.
 -پویا نمودن سیستم اطلاع رسانی صحیح و مناسب مرتبط با ارباب رجوع.
-به کارگیری فناوری نوین در جهت مکانیزه نمودن فرآیندهای اداری.

 
شرح وظایف متصدی امور دفتری و بایگانی :
-ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره در رایانه یا دفاتر مربوطه.
-پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان.
-تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها.
-همکاری با مسئول دفتر در زمینه آماده کردن سوابق و پروند ه ها و گزارش مربوطه.
-آشنایی به نرم افزارهای تایپ و مکاتبات و نرم افزارهای اداری، تایپ نامه ها، یادداشت های اداری، بخشنامه ها، گزارشها و مقاله ها از روی پیشنویسهای خطی.
-حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک، پرونده های محرمانه، مطابق مقررات و اصول بایگانی.
-ارتقاء دانش شغلی و به روز نگهداری فرایندهای بایگانی   )الکترونیکی نمودن فرایندهای مزبور(.
-پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان به واحدهای مربوط و تکریم ارباب رجوع.

 
 
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه هفدهم مهر 1401
  • توسط ندا میرزایی